اخبارمعرفی درمان های دندانپزشکی

ایمپلنت دیجیتال بدون درد

آیا امکان کاشت ایمپلنت دندان بدون درد وجود دارد؟ امروزه ایمپلنتولوژی بدون درد به لطف یک تکنیک پیشرفته و یک روش مدرن که امکان گذاشتن ایمپلنت های دندانی بدون بریدگی و بخیه را فراهم می کند یک واقعیت است. با ما همراه باشید تا به ایمپلنت دیجیتال بدون درد به طور کامل بپردازیم.

ایمپلنت دندان یک گزینه استثنایی برای جایگزینی، شکستگی، افتادن یا از دست دادن دندان ها می باشد. آنها لبخند و دندان هایی را برای بیماران فراهم می کنند که همانند دندان های طبیعی عمل میکنند و نیز به نظر می رسند. آنها دندان ها و استخوان های اطراف را حفظ و حمایت می کنند تا دهان سالم تری داشته باشید.

ایمپلنت یک استوانه کوچک تیتانیومی است که برای جایگزینی ریشه دندان از دست رفته در فک قرار می گیرد. ایمپلنت ها را می توان برای جایگزینی یک دندان، چند دندان یا برای تشکیل ساختار حمایت کننده برای پروتز استفاده کرد. ایمپلنت ها بسیار قوی و محکم هستند.

بهترین دندانپزشک ایمپلنت” باید راه حل های “بهترین ایمپلنت دندان” را برای نگرانی های دندانی “شما” ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر دندانی را از دست داده اید، بهترین درمان می تواند ایمپلنت دندان باشد که آسیب به دندان های اطراف را به حداقل برساند و لبخندی شادتر و سالم تر به شما بدهد.

ایمپلنت دیجیتال تجربه بدون درد :

تقریبا همه ی افراد از ایمپلنت های دندان به دلیل دردناک بودن آن ها اجتناب می کنند اما ما به شما این اطمینان را میدهیم که ایمپلنت دیجیتال بدون درد بوده و حتی بیمار بعد از درمان بسیار حس راحتی را نیز تجربه کند.

دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی چگونه است؟

ایمپلنت دیجیتال از آنجایی که  مانند دندان های طبیعی شما ساخته شدند  پس مانند دندان های طبیعی شما نیز عمل می کنند. آنها همانطور که گفته شد از یک ریشه تیتانیوم و یک تاج سرامیکی آرایشی تشکیل شده اند.

ریشه در استخوان فک شما قرار می گیرد. ایمپلنت دندانی تیتانیوم به این دلیل استفاده می شود که زیست سازگار است، نه تنها غیر سمی است، بلکه در واقع می تواند در استخوان فک شما گنجانده شود! و روکش نه تنها رنگ و درخشندگی دندان‌های طبیعی شما را تقلید می‌کند، بلکه بسیار قوی است و می‌تواند در برابر نیروی گاز گرفتن شما مقاومت کند.

اگر به دلیل بیماری پریودنتال یا سایر شرایط سلامتی دچار از دست رفتن مواد استخوان فک شده‌اید، ممکن است کاندیدای کاشت دندان نباشید. با این حال، اما میتوانید از پیوند استخوان یا سایر گزینه های جایگزینی دندان استفاده کنید.

ایمپلنتولوژی دیجیتال :

شبیه سازی مجازی سه بعدی :

امروزه با استفاده از نرم افزارهای مدرن و پیشرفته، متخصصان ما می توانند کل عمل را برنامه ریزی کنند و شما می توانید کاشت دیجیتال بدون درد را نیز تجربه کنید.

با استفاده از تصاویر دیجیتال سه بعدی، متخصص می تواند کاشت را با ضمانت ۱۰۰ درصد موفقیت انجام دهد.

این تصاویر به دندانپزشک اجازه می دهد تا موقعیت ایمپلنت ها را تجسم کند، بنابراین می تواند آنها را با دقت فوق العاده در مناطقی با تراکم استخوان بالا وارد کند و در نتیجه هرگونه خطا را از بین ببرد. و ایمپلنت دیجیتال بدون درد را به شما ارائه دهد.

بهترین دندانپزشکی شبانه روزی ارزان قیمت

روش ایمپلنتولوژی دیجیتال :

ایمپلنتولوژی  دیجیتال تهران با روش کامپیوتری دارای ۳ مرحله است:

سی تی اسکن برای تولید یک تصویر سه بعدی دقیق از ساختار استخوانی فک.

متخصص با مطالعه تصویر با یک نرم افزار، ساختار فک را ارزیابی کرده و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، قرار دادن ایمپلنت و ساختار پروتز را شبیه سازی می کند.

فایل شبیه سازی اجازه می دهد تا یک ماسک جراحی خاص برای اعمال در دهان بیمار تولید شود، نوعی راهنمایی که متخصص برای قرار دادن ایمپلنت، دقیقاً همانطور که روی رایانه برنامه ریزی کرده بود، استفاده می کند.

شبیه سازی مجازی مهمترین جنبه این تکنیک است، به طوری که میتوان ایمپلنت دیجیتال بدون درد را در دهان بیماران قرار داد همچنین این امکان را به ما می دهد تا تمام جزئیات عمل را انجام دهیم، از هر گونه خطری برای شما جلوگیری کرده و دقت میلی متری به دست آوریم. مهمتر از همه، شبیه سازی را می توان بارها و بارها انجام داد، تا زمانی که دندانپزشک به نتیجه مطلوب و دلخواه برسد.

مزایای ایمپلنت دیجیتال بدون درد :

بدیهی است که بزرگترین مزیت برای بیمار، داشتن ایمپلنت دیجیتال بدون درد است که یکی از نگرانی های عمده کسانی است که مجبور به درمان ایمپلنتولوژی هستند.

اما دارای مزایای دیگر برای بیمار می باشد :

• جراحی با دقت بسیار بالا و تهاجم کمتر
  • کاهش زمان کاشت دندان دیجیتال
  • توانبخشی سریعتر
  • رفع خطاها
  • پیشگیری از خطرات جراحی
  • کاهش درد بعد از عمل
  • بدون بخیه و بدون تورم

مدت زمان ایمپلنت دیجیتال بدون درد :

مدت زمان ایمپلنت دیجیتال بدون درد بسته به شرایط شما، بین ۲۰ تا ۶۰ دقیقه متفاوت است. پس از کاشت ایمپلنت، چند ماه برای بهبودی کامل و قبل از ترمیم نهایی صبر می کنیم. اغلب ممکن است در عرض چند هفته دندان هایی با عملکرد خوب و زیبایی به دست آورید. در برخی موارد ممکن است لازم باشد مدت بیشتری منتظر بمانید تا محل کاشت بهبود یابد.

پریودنتیت لثه چیست؟ + فیلم بیماری پریودنتال با شرح کامل

هزینه ایمپلنت دیجیتال بدون درد :

هزینه کاشت دیجیتال بدون درد به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند تعداد دندان‌های جایگزین و تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز برای حمایت از دندان‌های جایگزین. برای اطمینان از سلامت طولانی مدت ایمپلنت های دندانی، ممکن است قبل از ایمپلنت دیجیتال بدون درد ، برخی از روش های اضافی مورد نیاز باشد.

برای به دست آوردن تخمین دقیق، لازم است که پزشک دهان شما را معاینه کند.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که آنها برای تمام عمر باقی بمانند. دندان‌هایی که ۳۰ سال پیش با ایمپلنت‌های دندانی جایگزین شده‌اند هنوز خوب، کارآمد و در شرایط خوبی هستند.

ایمپلنتولوژی در مقایسه با پروتزهای معمولی چگونه است؟

ایمپلنت‌ دیجیتال بدون درد باعث بهبود کیفیت زندگی می‌شود که پروتز نمی‌تواند ارائه دهد. یک نظرسنجی از بیمارانی انجام شد که دندان‌هایشان را کشیده و با پروتزهای مصنوعی نصب کرده بودند، سپس در نهایت پروتزهای مصنوعی خود را با ایمپلنت جایگزین کردند. در حالی که آنها به دندان های طبیعی خود بالاترین رتبه را ۱۰ دادند، پروتزهای مصنوعی با ۲ و ایمپلنت ها رتبه ۹ را داشتند.

جهت مشاوره و انجام ایمپلنتولوژی دیجیتال شما میتوانید به کلینیک دکتر دلنوا، ایمپلنت دیجیتال تهران مراجعه کنید.